“Точка відліку” для різних туристичних напрямків. Київщина отримала власний туристичний бренд

Автор: Галина Ворона
20:50 30.12.2021

White Studio Design розробила туристичну айдентику Київської області. Дизайнери ставили задачу – зобразити туристичне різноманіття регіону та зберегти історичну асоціативну спадщину. За основу обрали мінімалізм, що відображається в архітектурі та атмосфері області.

“Точка відліку” для різних туристичних напрямків. Київщина отримала власний туристичний бренд

У логотипі поєднали декілька символів – шестипроменеву зорю. Трипілля, млин та астеріск (книжкову виноску). Саме зірка виконує функцію уточнення та пояснення у творах, розкриття та чіткості у розумінні.

айдентика Київщини

Ми хотіли показати область з точки зору історії цієї території. Тут проживали різні люди з різними культурами, кожна з яких закарбувалась у символах на знайдених артефактах, так і утворилась айдентика”, – розповідають в студії виданню Telegraf.Design.

айдентика Київщини айдентика Київщини

Мінімалізм та влучність стали також основоположниками для гасла області. В його основі – універсальний конструктор, який підтверджує, що Київщина є “точкою відліку” для різних туристичних напрямків.

Гасло має унікальний меседж, пов’язаний із туристичним та історичним потенціалом Київщини, комунікує певний емоційний настрій, відповідно до загальної ідеї, рекламує унікальні туристичні продукти Київщини та показує багатогранність київського регіону.

Також для айдентики використовували фірмовий шрифт Kyiv Region Type, розроблений спільно з дизайнером Дмитром Растворцем.

Читайте також: “Мій екопростір”. Нова айдентика Ботсаду ім. Гришка

Нагадаємо, у травні цього року Київська облдержадміністрація ініціювала розробку унікального бренду, айдентики та брендбуку Київської області. Таким чином для регіону хочуть сформувати позитивний імідж, щоб зробити його більш привабливим для туристів та інвесторів.

Великий Київ у Google News

підписатися