Киянка Веліна Вайткунайте написала на своїй сторінці у Фейсбук відгук із власними враженнями від закладу: «Розчаруванням 2021 року буде, безумовно, мега-розпіарений рамен у Ramen vs Marketing».
Бульйон здався авторці дивним на смак, свинина виявилася куркою, до того ж, сухою, яйця мали полуничний присмак, а сушений часник перебивав смак усього іншого.
Публіка в коментарях досить культурно ділилася гастрономічними враженнями та улюбленими рестораціями, доки не прийшов Женя Михайленко, виконавчий директор мережі Food vs Marketing який написав «Ох, *бать, хто ти така і звідки взялась? Таких гастро критиків за 6 років роботи я бачив до*уя. Не подобається – іди далі і не займай посадки».
Після хвилі критики з боку фейсбучної спільноти Женя Михайленко написав у себе на сторінці пост, у якому намагався виправдати свій хамський коментар під постом клієнтки у Ramen vs Marketing.
У ньому він розповів про свої 17 років на кухні, 7 років керування бізнесами, та 200 000 гостей на рік, які відвідують його ресторації. Автор посту вважає, що ці цифри достатні, аби він не мав нічого нікому доводити. Також він заглибився в етимологію терміну «ресторанний критик» і повідомив, що усіх «популістів, хайпожерів, тролів і просто дебілів» зразу шле на х*й. Як бачимо, туди ж власник ресторації шле і клієнтів, яким щось не сподобалося.
Та, схоже, аргументи Михайленка на публіку не подіяли, бо у коментарях до його посту кияни продовжували писати, що більше до його закладів не підуть, його рестораціям вліплять заслужений дизлайк, і назвали випадок із у Ramen vs Marketing «майстер-класом, як вбити свій бізнес».
Висновок короткий – кияни люблять смачно поїсти, але не люблять хамів. У Києві достатньо закладів з гарною кухнею, щоб обрати ресторацію не лише зі смачними стравами, а і з чемним та уважним ставленням до гостей.
Читайте також: Воює, вишиває і пише вірші. Киянка розповіла про своє життя на передовій
Нагадаємо, в Антарктиді почалося літо, пінгвінів засипало снігом.