Сучасне рішення, що діє на нерви – чому критикують парклет, встановлений біля КПІ

Автор: Оксана Тупальська
11:47 30.05

Кияни, які прогулюються біля станції метро “Політехнічний інститут” помітили парклет – дерев’яні конструкції, на яких можна сидіти. Проте об’єкт одразу піддали критиці.

Сучасне рішення, що діє на нерви – чому критикують парклет, встановлений біля КПІ
Світлодіодне освітлення

Парклети у різних районах Києва встановлює “Київзеленбуд”, а на пішохідній зоні  поруч з КПІ вони з’явлисяна місці МАФів. Хто забув – там стояви вагончики на колесах та продавали шаурму та морозиво. 

Тепер в ГО “Пасажири Києва” заявляють, що начебто парклет саме на цьому місці не потрібен, бо там немає зелені та не паркувалися останнім часом автомобілісти. Дійсно, з боку дороги, що веде на Житомирську трасу стоять стовпчики, які не впускають автомобілі. Однак, якщо постаратися, можна пробратися з автівкою на цю ділянку з іншого боку входу до метрополітену. 

У “Київзеленбуді” кажуть, що галас зняли невчасно, бо парклет виготовлено на 35% і незабаром поруч з ним має з’явитися зелень. 

Зважаючи на критику проекту варто вказати і на його переваги.

  • В місті бракує комфортних місць, де люди можуть посидіти та відпочити на вулиці, або перечекати, покизгідно графіка надійде їх транспорт. На ділянці біля метро маршрутні таксі та автобуси зупиняються за 50 метрів від парклету, проте якщо пасажири чітко знають, коли буде їхати їхній транспорт, цілком можуть поєднати приємне з корисним. 
  • Щодо функціонального призначення парклетів – ще в 2011 році було анонсовано, що їх планують встановлювати на місці ліквідованих МАФів, а також там, де у пішохідній зоні кидають автівки горе-автомобілісти. 

А ось як виглядають уже змонтовані парклети у інших районах Києва. 

Раніше “ВК” розповідав про встановлення парклету на Подолі. Його побудували в ході реалізації проекту “Інтегрований розвиток міст в Україні II”. Останній діє підтримки урядів Німеччини та Швейцарії.

Великий Київ у Google News

підписатися