Станція “Радужна” та пересадочний вузол. Подробиці будівництва метро на Троєщину

16:43 29.09.2020

Станції метрополітену на столичній Троєщині планують будувати уздовж проспекту Володимира Маяковського. Будівництво нової гілки метро має розпочатися у межах 5-7 років.

Станція “Радужна” та пересадочний вузол. Подробиці будівництва метро на Троєщину

Про це повідомив голова КО “Київгенплан” Сергій Броневицький в ефірі програми «КиївNewsRoom.Деталі» на телеканалі «Київ».

Якщо говорити про найближчу перспективу — 5-7 років, то це перший пусковий комплекс метро на Троєщину, 5 станцій. Від “Лук’янівської” до першої станції “Райдужної”, яка буде на Лівому березі. Проектна документація вже практично закінчена… завдання будівництва першої черги — з’єднати Правий і Лівий береги Дніпра. Станція “Радужна” буде розміщена у місці потужного пересадочного вузла, туди буде підходити швидкісний трамвай, міська електричка…Це буде Подільсько-Вигурівська лінія метрополітену, вона з’єднає територію на півночі Троєщини з Подолом і далі через тунель — з Севастопольською площею. На перспективу на 20 років — і з аеропортом Жуляни” — розповів Броневицький.

Також чиновник уточнив, що варіантів будівництва метро безпосередньо на Троєщині було кілька.

Було 2 варіанти — прокладати метрополітен по Бальзака чи по Маяковського. Вирішили по Маяковського… в такому випадку 70% жителів Троєщини будуть в зоні пішохідної доступності до метро. Метро буде неглибокого залягання, як на Оболоні. Гілка буде продовжена з поворотом на Маяковського, і далі буде повертати на вулицю Закревського”, – додав Броневицький.

В планах чиновників також створити на Закревського новий бізнес-центр.

Нагадаємо, раніше Верещук назвала метро на Троєщину “дорогою утопією”.

Великий Київ у Google News

підписатися