Про це йдеться у повідомленні Центра комунального сервісу (ЦКС).
Як зазначається, у зв’язку з переводом до іншого постачальника в електронному рахунку споживачів за липень відсутня графа «за спожитий газ» від компанії ДП “КиївГазЕнерджі”. Тим часом в особистому кабінеті ЦКС з’явилася можливість оплатити за спожитий газ постачальнику ГК «Нафтогаз Україна».
Споживачам не доведеться укладати нові договори із «Нафтогазом», оскільки перехід на обслуговування до цієї компанії відбувся автоматично з 1 травня 2022 року. У разі невирішених питань стосовно розрахунків за спожитий газ за період до 1 травня 2022 року споживачі все ще можуть звертатися до центрів обслуговування ДП «КиївГазЕнерджи»”, – йдеться у повідомленні.
Важливо! Якщо за особовим рахунком виникла переплата, споживачам слід дочекатися перенесення/зарахування сплачених коштів на рахунок нового постачальника ТОВ «ГК «Нафтогаз України» або звернутися до постачальника ДП “КиївГазЕнерджи” з відповідною заявою та документами.
Читайте також: Мешканці будинку на Виноградарі просять Кабмін, ОГП і БЕБ перевірити забудовника
В ЦКС також нагадали, що за транспортування (розподіл газу) споживачі сплачують іншому оператору газорозподільних мереж – АТ «Київгаз».
Як писав “ВК“, через війну кияни наростили борги за тепло і гарячу воду.