Як зазначають в «Київтеплоенерго», важливо передавати показання щомісяця, адже від цього залежить коректність нарахувань за комуналку.
Відмітимо, що власники бойлерів у будинках, де передбачене централізоване гаряче водопостачання, також мають передавати показання лічильників, навіть якщо вони не змінилися.
Передавати дані можна будь-яким з наступних способів:
• особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
• особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
Читайте також: У «Київводоканалі» назвали фейком інформацію про графіки відключення води
• мобільний додаток «Комуналка» (завантажити можна у App Store чи Google Play).
• телефон Call-центру: (044) 247-40-40;
• безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з моб.);
• додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: (044)354-86-26; (044)354-81-12; (044)354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06.
«Якщо показання лічильників гарячої води не передані вчасно, згідно з чинним законодавством нарахування за гаряче водопостачання здійснюється за середнім об’ємом споживання квартири за останній рік», – пояснили комунальники.
Нагадаємо, прийом показань розпочинається з 5 числа та триває до останнього дня місяця.