Тест-драйв послуги “Великим Києвом”
Номера телефонів “соціального таксі” доступні в інтернеті.
- За номером, який знайшли на сайті Дніпровської РДА, повідомили, що послуга – безкоштовна, але спочатку необхідно оформити пакет документів у базі та очікувати 2 тижні, поки їх розглянуть в КМДА. Після підтвердження можна бронювати місця – бажано за 3 дні до поїздки. Щодня послугою користується понад 100 осіб. Також є можливість скористатися послугою поїздки в обидва боки, але про це потрібно зазначати у заяві при бронюванні. “Соціальне таксі” працює з 8:00 до 17:00 і возить лише до лікарень. Нам запропонували номер платного перевізника на випадок, якщо наша ціль – інші локації.
- INVATAXI – презентує себе як перше таксі для інвалідів Києва, проте жодної інформації не надало. Зауважимо, на їх сайті клієнтом зазначено Національну Асамблею інвалідів України.
Висновок один — охочих чимало, а “соціальних таксі” недостатньо. Заступниця голови КМДА Марина Хонда зазначила, що потреба у перевезенні людей з фізичними обмеженнями щороку зростає. За її словами, у Києві налічується близько 8000 таких осіб. А якщо зважати, що щодня послугою може скористатися лише 100-150 осіб, то ці цифри підстава називати цей проект неефективним.
Але не все втрачено! На початку серпня заступниця голови КМДА Марина Хонда повідомила про новий проект “соціального таксі” або “Інватаксі”. Спочатку планують запустити пілотний формат у вересні з акцентом на дітей із особливими потребами. Мовляв, це покращить добирання дітей та їх батьків містом. Але якщо він виправдає очікування, то послуга буде доступна й для більшості інвалідів. І, звісно, потенційно “Інватаксі” може покращити становище з “соціальним таксі” – їх стане більше. В прес-службі Хонди відповіли, що якщо пілот буде успішним, то згодом такі “таксі” курсуватимуть і ними зможуть користуватися не лише діти, а й дорослі з захворюваннями ДЦП та з порушенням опорно-рухового апарату.
У пілотному проєкті передбачається перевезення дітей із розрахунком 1,5 години для однієї особи. Тобто, 1 автомобіль буде здійснювати перевезення для 6 дітей в день. За місяць загальна цифра становитиме у середньому 120 діток. У КМДА підтверджують, що нинішні 25 спеціальних автомобілей, які курсують містом не вистачає.
Тому й вирішено було розробити проект «Інватаксі», він налічуватиме не лише автомобілі, а й підготовлених водіїв, диспетчерів та налагоджену логістику. Основному метою “пілотки” є відпрацювання всіх нюансів.
Сподіваємося, що пілотний “Інватаксі” стане ефективним. І покращить діючий формат “соціального таксі” — дасть шанс пересуватися більшій кількості людей.
Читайте також: Blitz-інтерв’ю. Олесь Санін про “Поводир” у парку та несподівані пропозиції київських кінотеатрів