Про це повідомляє Головне управлінням Держпродспоживслужби в Києві.
Як зазначається, за результатами розгляду справ про накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу у столиці, ініційованих за 2020 рік, винесено 304 рішення на загальну суму 735,2 тис. грн.
Відповідно до 220 прийнятих рішень у минулому році порушники законодавства про рекламу добровільно сплатили 480,8 тис. грн штрафних санкцій.
У минулому році у столиці досліджено 1466 столичних рекламоносіїв і виявлено 329 порушень, серед них: у сфері зовнішньої реклами – 48, у сфері внутрішньої реклами – 247, на телебаченні та радіо – 14 та на транспорті – 17.
За 2020 рік прийнято 10 рішень про визнання реклами недобросовісною та 11 рішень про припинення розповсюдження реклами.
Крім того, за минулий рік у Києві виявили три випадки розповсюдження реклами, що містить ознаки дискримінації.
Читайте також: Білборди, сітілайти, скроли: на скільки поменшало реклами у Києві
Нагадаємо, у центрі столиці з’явились борди із рекламою цитатника Кличка.