В кінці війни американські війська конфіскували кілька вантажівок з матеріалами німецьких пропагандистських підрозділів. У 1962 році американці передали матеріал у Федеральний архів Німеччини в Кобленці. Серед них були плівки Геле, зроблені 1 жовтня 1941 року в Києві.
Частину плівок пропагандист тримав у себе вдома. Однак після його смерті жінка продала їх журналістові Гансу Георгу Шульцу. Чорно-білі копії цих світлин були використані як доказ Франкфуртської прокуратурою в 1961 році і пізніше зникли з архіву.
На фотографіях – тіла людей, вбитих у Києві, які лежать на вулицях, радянські військовополонені з лопатами.
У 1991-1922 роках ксерокопії цих світлин потрапили до установ Києва – їх надіслали люди, що мешкали в США. Такі ж ксерокопії від приватних осіб тоді ж потрапили до Музею історії Києва. Розкриттю правди про події посприяв тоді і посол Німеччини в Україні д-р Ебергард Гайкен.
Вашингтонський музей Голокосту, посилаючись на авторитет д-ра Андрія Ангріка, дослідника з Гамбурзького інституту соціальних досліджень, підтвердив, що автором світлин був німецький військовий фотограф Йоганнес Хелле. Він перебував на службі в РК (Рropaganda Кommando) 637, що входила до складу 6-ї німецької армії, яка здобула перемогу в битві за столицю України восени 1941 р. і зайняла Київ.
Раніше “ВК” розповідав, що фільм українського режисера Сергія Лозниці «Бабин Яр. Контекст» показали на Каннському фестивалі у програмі “Спеціальні покази” 11 липня 2021 року.