Про це повідомляє прокуратура Києва.
Як встановило слідство, генпідрядник будівництва Подільського мосту у 2020 році вніс неправдиві дані про обсяги та вартість підводних робіт, які виконувало субпідрядне підприємство.
Йдеться про роботи з очищення металоконструкцій від обростання на глибині 12-20 метрів із залученням водолазної станції. За ці роботи субпідрядній організації перерахували понад 6 млн грн.
За результатами судової будівельно-технічної та економічної експертизи, вказані роботи фактично не проводилися.
Керівнику субпідрядної організації повідомлено про підозру за фактом привласнення бюджетних коштів в особливо великих розмірах під час будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві (ч. 5 ст. 191 КК України). Обвинувальний акт стосовно генпідрядника за вказаними фактами вже скеровано до суду.
Досудове розслідування щодо інших фактів заволодіння бюджетними коштами та протиправної їх розтрати під час будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві триває.
Читайте також: Відходами з будівництва Подільського мосту засмітили Труханів острів – хто за це відповідатиме
Нагадаємо, проти осіб, причетних до будівництва Подільсько-Воскресенського мосту, порушено низку кримінальних справ.
Так, у справі про завищення витрат на оренду техніки для будівництва Подільського мосту на 24 млн грн оголошено підозру керівнику генпідрядної організації, а обвинувальний акт щодо виконувача обов’язків директора КП “Дирекція з будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва” у цій справі вже скеровано до суду. Цього ж посадовця підозрюють підозрюють у нанесенні 6,5 млн грн збитків на закупівлі піску для будівництва Подільського мосту. Цікаво, що свою посаду він обійняв у квітні 2023, а підозру отримав вже у вересні того ж року.
Також директора комунального підприємства “Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва” підозрюють у розтраті 36,5 мільйонів (справа вже в суді), розтраті 104 млн грн, розтраті 6 млн грн. Серед підозрюваних також керівник генпідпрядної організації.
Раніше повідомлялося про завершення досудового розслідування відносно ще трьох фігурантів цього провадження: першого заступника керівника КП “Дирекція з будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва” – замовника робіт, та керівника генпідрядної організації (останні ознайомлюються з матеріалами провадження в порядку ст. 290 КПК України). А також щодо керівника підрядної організації, обвинувальний акт відносно якого у січні 2023 року вже скеровано до суду для розгляду по суті.