Російські телеканали та ЗМІ “атаковані” антивоєнною пропагандою та критикою Путіна (ФОТО)

Автор: Володимир Хлєбников
12:54 09.05

Зранку 9 травня у телепрограмах російських супутникових телеканалів з’явилися антивоєнні висловлювання та звинувачення у вбивстві українців. Також про нібито кібератаку заявив російський відеохостинг Rutube. А ось на сайті “Лента.ру” про себе заявили “інформаційні партизани”.

Російські телеканали та ЗМІ “атаковані” антивоєнною пропагандою та критикою Путіна (ФОТО)

В описах телеканалів та програм на Smart TV з’явився напис такого змісту: “На ваших руках кров тисяч українців та сотень їхніх вбитих дітей. ТБ та влада брешуть. Ні війні”.

Напис бачили користувачі МТС ТВ, НТВ-плюс, Ростелекому, а також власники медіаплеєрів Winx. За однією з версій, зла піддався вбудований плеєр телевізорів Smart TV“, – пише видання е Meduza.

Видання додає з посиланням на користувачів, що аналогічний напис з’явився в описі програм сервісу “Яндеккс.Телепрограма”. Згодом з російського сайту взагалі видалили телепрограму цих каналів.

Також вранці 9 травня невідомі хакери атакували відеосервіс Rutube, після чого сайт перестав відкриватися. “Відеохостинг зазнав потужної кібератаки. Наразі зайти на платформу неможливо“, – заявили в компанії.

Згодом там повідомили про те, що інцидент локалізували, ведуться роботи із забезпечення безпеки.

Читайте також: Росіяни плюються на “позорний” парад, а з українців пропонують робити “шашлики”

Ще один цікавий випадок стався з російським пропагандистським сайтом “Лента.ру”. Там з’явилася низка матеріалів із критикою на адресу президента Росії Володимира Путіна, пише “Медіазона”

На Lenta.ru з’явилися понад десять матеріалів із критикою президента Володимира Путіна і війни в Україні. Хоча зараз вони вже зникли із сайту, копія головної сторінки збереглася у веб-архіві“, – йдеться у повідомленні.

Видання зазначає, що “причина появи статей з критикою Путіна на головній сторінці – не хакери”. Це протест співробітників пропагандистського сайту. Журналісти замінили тексти на інші у вже опублікованих новинах.

Зокрема, на головній сторінці видання росіяни могли прочитати матеріали із такими заголовками:

Всі ці матеріали починалися з дисклеймера про те, що “цей матеріал не погоджений із керівництвом, а за його публікацію Адміністрація президента роздасть виданню звєздюлєй”.

Відповідальність за публікації взяли на себе керівник відділів “Економіка” та “Середовище існування” Єгор Поляков та редактор цих відділів Олександра Мірошникова.

Читайте також: В Польщі є де ховати нападників. Дуда відповів на погрози російських пропагандистів

Великий Київ у Google News

підписатися