Як розповів директор КП “Київкомунсервіс” Максим Ляшкевич, за допомогою Telegram-бота та зворотної інформації від клієнтів компанія планує підвищувати оперативність та якість надання послуг, вчасно корегувати роботу.
За його словами, працівники підприємства обробляють зібрану інформацію та формують заявки на вивезення.
На першому етапі бот працював тільки з великогабаритними відходами, обсяги яких із початку війни збільшились. Але поступово його функціонал та розділи розширили, і зараз кияни можуть подати звернення, що стосуються:
- великогабаритних відходів;
- контейнери для твердих побутових відходів;
- контейнери типу “дзвіночок” для роздільного збору;
- контейнери для небезпечних відходів.
Кожен пункт меню додатково поділяється на свої підпункти. За допомогою кнопок можна вибрати відповідну тему та повідомити про виявлену проблему (перенакопичення сміття, зламаний контейнер, розсипання сміття, витікання фільтрату та інше).
Бот працює постійно, мешканці можуть повідомляти про виявленні проблеми цілодобово.
Але постійно триває робота з удосконалення сервісу, плануємо ще розширити функціонал, у тому числі з питань оплати послуги з вивезення відходів“, – додав чиновник.
Читайте також: Зруйновано війною. Кабмін затвердив алгоритм поводження з будівельним сміттям
Нагадаємо, киян просять повідомляти про купи великогабаритного сміття біля будинків.