В Управлінні з питань реклами КМДА показали, як виглядають конструкції на фасадах, що можуть стати прикладом для інших київських закладів.
Як зазначили у відомстві, ці конструкції повністю відповідають правилам розміщення:
– мають оформлені дозволи;
– виконані у відповідності до дизайн-коду міста;
– гармонійно вписуються у свою форматну зону.
Читайте також: ЖК на Святошині повністю очистили від незаконної реклами: що було і що стало
«Фасадні рекламні засоби можуть бути більшими за розмірами ніж вивіски, але при цьому пасувати до дизайн-коду міста та водночас ефективно виконувати свою функцію», – наголосили у «Київрекламі».
Нагадаємо, нещодавно у Києві показали рекламні вивіски, якими можна надихатися.