Так, «Київтеплоенерго» створило Telegram-канал для інформування киян щодо найбільш актуальних питань – термінів виконання гідравлічних випробувань тепломереж, модернізації енергетичного комплексу столиці, обліку та оплати послуг, вакансій компанії тощо.
Крім того, з початку карантину впроваджено низку дистанційних та онлайн-сервісів для клієнтів, за допомогою яких кияни, не виходячи з дому, швидко й безпечно можуть вирішити практично усі питання, пов’язані з нарахуваннями за тепло та гарячу воду, обліком послуг тощо.
Детальна інформація, як дистанційно вирішити питання, що стосуються приладів обліку тепла доступна за посиланням.
Також, не виходячи з дому отримати консультацію фахівця КП «Центр комунального сервісу» в Facebook та Skype можна:
- через сall-центр ЦКС – (044) 247-40-40;
- за додатковими телефонами для передачі показань (https://bit.ly/2YY7rOl);
- за допомогою сервісу «Дистанційне обслуговування» (https://cks.com.ua/remote);
- через зворотний зв’язок на сайті (https://cks.com.ua/feedback);
- у месенджері Facebook (https://www.facebook.com/cks.com.ua);
- у Skype (https://bit.ly/3fE7PHP).
Нагадаємо, на початку карантину мер Києва Віталій Кличко дав доручення не відключати гарячу воду споживачам під час дії обмежувальних заходів. А ще міська влада звернулась до Кабміну з пропозицією змінити формат гідравлічних випробувань теплових мереж, щоб зменшити терміни, коли в будинку відсутня послуга гарячого водопостачання під час проведення тестувань трубопроводів.