Про це повідомляє “Київавтодор”.
За словами дорожників, поява вибоїн пов’язана з коливаннями температури, зокрема під час переходів через 0°С.
Востаннє капітальний ремонт робили тут у 2005 році, тож застаріле покриття схильне до руйнування при температурних коливаннях.
За станом мосту посилили контроль, адже лишається висока ймовірність появи нових руйнувань покриття.
Окрім того, на мосту через Десенку продовжується масштабний поточний ремонт.
Його стан потребував негайних робіт, зокрема у крайніх правих смугах. Тому там замінюють монолітну плиту, гідроізоляцію й покриття. На частині в напрямку лівого берега роботи закінчили. Ремонт у сторону правого берега планують закінчити протягом кількох тижнів – роботи залежать від погодних умов.
Читайте також: Ми проти побудови на Лисій горі Національного військового кладовища – екоактивіст та військовий ЗСУ
Нагадаємо, у Києві під ялинку відремонтують «міст Кличка».