На день закупитися до торгового центру в місті приходять в середньому 224 особи, тоді як рік тому нараховували 407, у великі маркети на околицях приходять 468 осіб на день проти 669 візитерів у постковідний жовтень 2021 року.
За даними UCSC (Української ради торгових центрів) аудиторія ТРЦ Києва старішає, бо молодь більше купує в онлайн-магазинах.
«На тлі переміщення людей спостерігається залучення у торгові об’єкти потоків нових, більш вікових споживачів від 50-60 років. Незважаючи на скорочення витрат та купівлю меншої кількості товарів, українці звертають увагу на вигідніші пропозиції та розпродажі. В той же час зростає лояльність до здійснення покупок онлайн, тому частка віддалених покупок зросла на 25%», –повідомляють в UCSC.
У найближчі місяці попри несприятливу для ТРЦ статистику все ж прогнозують зростання потоку споживачів. Хоча очікують, що купувати вони будуть скромніші одяг та продукцію для побуту. Таку ситуацію розглядають за можливу як у Києві, так і в інших регіонах країни.
«Істотне падіння відвідуваності в порівнянні з мирним часом пояснюється впливом багатьох чинників. Насамперед через воєнні дії в Україні відбувається як внутрішнє, так і зовнішнє переміщення людей. З огляду на це спостерігається зміна портрета споживача, особливо у регіонах, яке пов’язано з тим, що забезпечені мешканці виїхали, на місце яких прийшли переселенці з малими доходами. Це призводить до невідповідності представлених брендів доходам населення», – зазначають у UCSC.
Читайте також: “Ідеальна мішень”. Журналіст показав “ефект” від зупинки транспорту під час тривоги в Києві
Нагадаємо, повітряні тривоги “вкрали” понад 120 годин роботи у комунального транспорту Києва, поки приватники возили пасажирів.