Про це розповів заступник директора департаменту безпеки руху, охорони праці та екологічної безпеки АТ «Укрзалізниця» Тарас Пасічник.
За словами чиновника, є кілька ділянок, де фіксують найбільшу кількість нещасних випадків.
Київ:
- перегони Дарниця — Київ-Дніпровський (3 травми, з них 2 — смертельні),
- Борщагівка — Почайна (3 травми, з них 2 — смертельні),
- Київ-Пасажирський — Київ-Волинський (2 травми і обидві смертельні).
Наприклад, 28 травня цього року на 23 кілометрі перегону Дарниця — Київ-Дніпровський міський електропоїзд «Дарниця-Святошин» смертельно травмував чоловіка, який перебігав залізничну колію з велосипедом. Локомотивна бригада застосувала екстрене гальмування, але наїзду уникнути не вдалося, чоловік загинув. Це трапилося об 11 годині ранку, не помітити електричку було неможливо.
4 липня загинув чоловік на станції Караваєві Дачі. Він вискочив з-під платформи на залізничну колію. Попри застосування екстреного гальмування, наїзду уникнути не вдалося.
Київська область:
- перегон між Васильковом і Бояркою – травмувалося 5 осіб, троє померло,
- ділянка колії між Борисполем і Баришівкою – травмовано 3 осіб, з них двоє насмерть,
- перегон Немішаєве-Буча – три нещасних випадки і одну смерть,
- Буча – травмовано 5 осіб, з яких троє не вижили.
Відомо, Укрзалізниця до кінця листопада змінює рух низки поїздів.