«Якщо вчасно не виконати повірку лічильника, то він може бути знятий з абонентського обліку, і постачальники послуг у подальшому не зможуть використовувати його показання для нарахувань», – розповіли у Центрі комунального сервісу.
Як зазначається, у такому разі нарахування здійснюватимуть за показаннями загальнобудинкового лічильника, а при його відсутності – за нормою. Тож сума у рахунку за комуналку може бути значно більшою.
Дізнатися, що потрібно для повірки лічильників, кияни можуть у фахівців ЦКС за номером: 044-247-40-40, на особистому прийомі в районних сервісних центрах або за дистанційними каналами обслуговування.
Читайте також: Маєте заборгованість за комуналку? Як укласти договір реструктуризації боргу
Відмітимо, повірка квартирних лічильників здійснюється лише спеціалізованими компаніями, які мають відповідну ліцензію. Споживач може самостійно обрати будь-яку з них або скористайтесь сайтом ЦКС у розділі «Повірка/заміна лічильників».
Після повірки інформацію про її результати обов’язково треба передати до ЦКС для актуалізації в облікових базах «Київтеплоенерго» та «Київводоканалу».
Раніше «ВК» писав, як швидко передати документи після повірки лічильника: для киян зібрали зручні канали.