У своїх зверненнях громадяни скаржаться на недотримання вимог чинного законодавства, інформує столичне управління Держпродспоживслужби.
Щодо порушень у сфері захисту прав споживачів загалом надійшло 239 (73,8%) звернень, а саме:
- 112 звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 20 скарг на якість житлово-комунальних послуг);
- 60 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
- 43 скарги на порушення правил торгівлі;
- 14 звернень, що стосуються питань державних регульованих цін;
- 7 звернень з питань порушення законодавства про тютюнопаління.
Читайте також: Споживання бюветної води у Києві з лютого зросло більш як удвічі
У сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства було зафіксовано 40 скарг (12,3%), а саме:
- 27 звернень з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
- 10 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
- 2 скарги на неналежний санітарний стан будинків та прибудинкових територій.
У галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 39 звернень (12,0%).
“Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 400 усних консультацій телефоном «гарячої лінії». Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань: захист прав споживачів – 190 (47,5%), санітарне законодавство (шум, вібрація, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 50 (12,5%), безпечність та якість харчових продуктів – 37 (9,3%), державних регульованих цін – 10 (2,5%)“, – повідомили в управлінні.
Раніше “ВК” публікував результати перевірка безпечності харчових продуктів у Києві.