Споживання бюветної води у Києві з лютого зросло більш як удвічі

Автор: Галина Ворона
14:53 28.07

Кияни почали більше користуватися бюветними комплексами: з лютого споживання бюветної води зросло більш як удвічі.

Споживання бюветної води у Києві з лютого зросло більш як удвічі

Про це повідомило спеціалізоване водогосподарське комунальне підприємство “Київводфонд”.

Зокрема, за даними комунальників, за лютий цього року споживання води становило 25 тисяч кубометрів, а в липні – майже 56 тисяч. 

За словами директорки “Київводфонду” Світлани Козловської, попри те що багато людей змушені були виїхати з міста через повномасштабну агресію рф, обсяги споживання води неухильно збільшувались.

В умовах воєнного стану багато продовольчих точок тимчасово припинили роботу. За таких обставин функціонування бюветів було критично важливим, щоб задовольнити потребу в питній воді. Ми ще раз переконались: бюветна мережа має працювати у столиці, адже це безоплатна та якісна вода“, – сказала вона.

Із початку воєнного стану динаміка споживання води в середньому зростала на 4 тисячі кубометрів води на місяць.

Світлани Козловської підкреслила, що підприємство приділяє велику увагу обслуговуванню бюветної мережі: аварійна служба працює без вихідних і виконує всі звернення без винятку. Якщо щось наразі виконати неможливо (відсутня запчастина, потрібен тривалий ремонт), це фіксується і вказується орієнтовний термін відновлення. Також працюють відповідні служби, які стежать за якістю питної води та постійно беруть пробу в усіх районах міста.

У разі виявлення порушень або відхилень результатів якості, інформацію оперативно передають нам, і диспетчер дистанційно вимикає бюветний комплекс за допомогою GSM-модуля, а санітарно-профілактичні роботи проводять протягом трьох днів. Усі результати аналізів розміщуємо на сайті відповідно до кожного бюветного комплексу“, – пояснила Світлана Козловська.

Читайте також: У Київводфонді пояснили, чому ламається бювет

Нагадаємо, запроваджена торік система GSM-сигналізації на столичних бюветах дала змогу в рази скоротити час на ремонт та аварійне обслуговування комплексів, а можливість дистанційного керування сприяла підвищенню безпеки в роботі персоналу у воєнний час. Нині працівники спеціалізованого підприємства “Київводфонду” протягом 1-2 годин реагують на поломку бювету та економлять пальне, оскільки частина роботи виконується дистанційно.

Як повідомляв “ВК”, за час війни у Києві відновили роботу 313 бюветів.

Великий Київ у Google News

підписатися