Що не так із реалізацією цієї ініціативи від КМДА – пояснили в спільноті “Пасажири Києва”.
За словами активістів, парклет – це продовження тротуару, ціллю якого збільшення площі пішохідної зони, що раніше використовувалась автомобілями. Саме тому парклети встановлюють на паркомісцях або ж на смугах, запаркованих автомобілями.
Біля “Поліехнічної” ж парклет встановити в зоні, яка і до цього “належала” пішоходам. Водії тут не паркувались.
Таким чином, дерев’яна конструкція втратила свою основну функцію – захисту міського простору від зайвих транспортних засобів, пояснюють у спільноті.
Окрім того, парклет поставлений в місці, яке абсолютно ніяк не затінене деревами на 8-смуговому проспекті, де немає контролю швидкості. Там рівень шуму такий, що просто проходити поруч буває не комфортно. Не те, що сидіти.
Парклет – це про функцію, а не про зовнішній вигляд. Тому дану конструкцію логічніше називати просто лавкою”, – резюмують “Пасажири Києва”.
Читайте також: Боротьба із затопленням вулиць під час злив: у столиці з’явились перші дощові садки
Нагадаємо, перший у столиці парклет з’явився на Подолі у 2021 році. Другий – у травні 2024.