Як повідомив начальник управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов, на Подільському узвозі знаходилося понад 1039 квадратів рекламних площ великих форматів, зокрема щитів і суперсайтів.
Він нагадав, що за правилами Подільський узвіз тепер належить до першої форматної зони, де дозволяються виключно невеличкі сітілайти.
Тож комунальники демонтували останні великі формати було демонтовано, завдяки чому рекламні площі скорочено майже в 10 разів: з 1039 до 112 кв. м!
Як видно на фото – різниця колосальна, правда ж? Реклама в місті повинна бути адекватною до ландшафту і не закривати мальовничі куточки столиці”, – додав Смирнов.
Читайте також: Мінус 38 білбордів: як виглядає вулиця Бойчука без реклами
Нагадаємо, з початку 2020 року з вулиць столиці прибрали понад 7 тисяч рекламних конструкцій і засобів. У тому числі, і з фасадів будинків.