Про це повідомила директорка Департаменту культури КМДА Яна Барінова.
«Відтепер гості бібліотеки можуть написати відгук, додати фото, відео чи записати голосове повідомлення, у яких поділитися своїми враженнями про роботу закладу, запропонувати шляхи розв’язання проблем, запропонувати власні ідеї для модернізації закладу та багато іншого. Бібліотека отримує сповіщення про нові відгуки в режимі реального часу через мобільний додаток Revci і одразу може з ним працювати», – розповіла Барінова.
За її словами, Revci – це система зворотного зв’язку, що допомагає швидко реагувати на зауваження клієнтів та виправляти недоліки. Відтак кожен клієнт зможе висловити свою думку і стовідсотково буде почутим.
Для того, щоб залишити свій відгук, потрібно знайти спеціальну наліпку в приміщенні бібліотеки та відсканувати QR-код за допомогою смартфону чи іншого ґаджету. У зручному веб-інтерфейсі клієнт може написати відгук, додати фото, відео чи записати голосове повідомлення. Заклад отримує сповіщення про нові відгуки в режимі реального часу через мобільний додаток Revci.
Знайти наліпки з QR-кодами можна на вхідних дверях бібліотеки та у відділах обслуговування (робочі столи, стійки обслуговування читачів). Крім цього, QR-коди розміщені на книгах та книжкових полицях, а читачам пропонують також надсилати інформацію щодо книг, які вони б хотіли бачити на полицях бібліотеки.
Нагадаємо, книжку з пропагандою усталеного гендеру і “домострою” закуповують для бібліотек.