Почали “з’їдати” гроші. Пасажири метро скаржаться на термінали

18:15 10.01.2021

Мешканці столиці скаржаться на роботу автоматів самообслуговування для поповнення е-квитка в київському метро. Пасажири обурюються, що термінали не дають здачу і перестали зараховувати залишок на картку.

Почали “з’їдати” гроші. Пасажири метро скаржаться на термінали Фото: Олександр Марущак, Сьогодні
Світлодіодне освітлення

Про ситуацію, що склалася у столичній підземці, розбирався сайт Сьогодні після скарг киян.

Раніше було простіше. Вставляєш купюру – кількість поїздок поповнюється автоматично, виходячи з суми. А залишок автоматично зараховується на картку Kyiv Smart Card. Цей залишок я використовував для купівлі при наступній поїздці. Зараз все змінилося. Автомат решту не дає. Залишок на карту не зараховується. Щоб скористатися рештою – потрібно вводити або емейл, або роздруковувати квитанції. Я кілька разів намагався забрати свою решту, не вийшло. Вона згорала“, – каже Ростислав.

Інший киянин, Олександр, розповів, як втратив таким чином 50 гривень, але не став розбиратися, бо поспішав у справах. Тепер він поповнює картку лише в касі. Є підозра, що отримати здачу після поповнення єдиного квитка не виходить у багатьох пасажирів. Хтось поспішає, хтось не знає, як користуватися терміналом, а хтось не хоче псувати собі нерви через 10 чи 20 грн.

В свою чергу, у метрополітені наголошують, що на терміналах є попередження про те, що вони не дають решту, а також радять звертатися у Головний інформаційно – обчислювальний центр (ГІОЦ), бо в працівників метро немає доступу до автоматизованої системи обліку оплати проїзду. 

Фото: Сьогодні

А от у ГІОЦ запевняють, що під час поповнення картки в автоматі решта зараховується в «електронний гаманець».

Решта від грошових коштів при поповненні транспортної картки зараховується в “електронний гаманець”. При придбанні QR-квитка термінал самообслуговування пропонує ввести номер мобільного телефону для зарахування залишку грошових коштів на мобільний рахунок“, – зазначив тимчасовий очільник ГІОЦ Олександр Різаєв.

Він також запевнив, що триває безперервна оптимізація інтерфейсу сервісу і після проведення тестування у користувача буде вибір, в який спосіб отримати свою здачу. 

Читайте також: На станції «Героїв Дніпра» встановили нові турнікети

Нагадаємо, мобільний додаток Kyiv Smart City припинив свою роботу. Йому на заміну прийшов застосунок “Київ цифровий”, який поєднав концепцію Kyiv Smart City та головні міські електронні сервіси.

Великий Київ у Google News

підписатися