Коротку інструкцію надала Держпродспоживслужба у Facebook.
Ризик “знести” щось у супермаркеті особливо зростає у зимовий період, коли верхній одяг заважає рухатися, а наплічники та сумочки “живуть” своїм життям. Тож що робити, якщо перебуваючи в магазині, ви не умисно розбили пляшку молока, тарілку чи зачепили з полиці коробку з тортом?
У службі зазначають, що згідно зі статтею 323 Цивільного кодексу України ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження (псування) майна несе його власник. І відповідно до статті 668 Цивільного кодексу України ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця лише з моменту передання йому товару.
“Тобто, до моменту розрахунку споживачем за товар, ризик пошкодження лежить на продавцеві (суб’єктові господарювання), а споживач не повинен сплачувати кошти за розбитий/зіпсований товар”, – ідеться у поясненнях.
При цьому, відповідно до частини другої статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів» забороняється примушувати споживача придбавати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортименту.
У разі порушення прав, у Держпродспоживслужбі радять звертатися до управлінь Держпродспоживслужби за місцем проживання.
Нагадаємо, харчування дітей у садочках повністю будуть оплачувати батьки.