Платити чи не платити? Що робити, якщо розбили товар в маркеті

20:29 22.01.2021

Що робити, якщо ненавмисно розбили або пошкодили товар у магазині? Сплачувати за нього чи робити вигляд ” я тут не стояв”? Як в таких ситуаціях діяти правильно знають у профільному відомстві.

Платити чи не платити? Що робити, якщо розбили товар в маркеті
Світлодіодне освітлення
Коротку інструкцію надала Держпродспоживслужба у Facebook.
 
Ризик “знести” щось у супермаркеті особливо зростає у зимовий період, коли верхній одяг заважає рухатися, а наплічники та сумочки “живуть” своїм життям. Тож що робити, якщо перебуваючи в магазині, ви не умисно розбили пляшку молока, тарілку чи зачепили з полиці коробку з тортом?
 
У службі зазначають, що згідно зі статтею 323 Цивільного кодексу України ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження (псування) майна несе його власник.  І відповідно до статті 668 Цивільного кодексу України ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця лише з моменту передання йому товару.
 
“Тобто, до моменту розрахунку споживачем за товар, ризик пошкодження лежить на продавцеві (суб’єктові господарювання), а споживач не повинен сплачувати кошти за розбитий/зіпсований товар”, – ідеться у поясненнях.
 
При цьому, відповідно до частини другої статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів» забороняється примушувати споживача придбавати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортименту.
 
У разі порушення   прав,  у  Держпродспоживслужбі радять звертатися до  управлінь Держпродспоживслужби за місцем проживання. 
 
Нагадаємо, харчування дітей у садочках повністю будуть оплачувати батьки.

Великий Київ у Google News

підписатися