Про це пише у соцмережі користувач Діма Пилипенко.
За його словами, крізь споруду сочиться вода і іржавіє відповідальний вузол кріплення вант до прогонової балки.
З таким обслуговуванням мости просто зобов’язані “втомлюватися”, – зауважив дописувач, додавши фото з місця.
На світлинах видно, що конструкції мосту давно не бачили фарби – вони частково вкриті іржею, а подекуди навіть зовсім струхли.
![](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2022/01/1-3-scaled.jpg)
![північний міст втомлюється](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2022/01/002-2-scaled.jpg)
![північний міст втомлюється](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2022/01/002-2-scaled.jpg)
![північний міст втомлюється](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2022/01/2-5-scaled.jpg)
![північний міст втомлюється](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2022/01/2-5-scaled.jpg)
![північний міст втомлюється](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2022/01/003-2-scaled.jpg)
![північний міст втомлюється](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2022/01/003-2-scaled.jpg)
Зауважимо, Північний міст відкрили 3 грудня 1976 року. Головний інженер проекту – Георгій Борисович Фукс.
Читайте також: У “Київавтодорі” знову обшуки – цього разу через підозри у розтраті коштів на ремонті Південного мосту
Нагадаємо, у Києві знову розтрощили скляний міст.