Отримати всі клієнтські онлайн-сервіси кияни можуть в одній абонентській службі: куди звертатися

Автор: Вікторія Мілюта
11:48 29.05

Вирішити майже всі питання, які стосуються комуналки, жителі столиці можуть в одному місці – у Центрі комунального сервісу.

Отримати всі клієнтські онлайн-сервіси кияни можуть в одній абонентській службі: куди звертатися

Зокрема, тут можна:

– проконсультуватись з питань нарахувань чи заборгованості за спожиті послуги;     

– передати показання лічильників;     

– здійснити коригування показань та отримати перерахунок;     

– звірити нарахування та розрахунки;

– подати заяву та копії документів для укладання договору реструктуризації боргу;     

– замовити дублікат рахунку-повідомлення;     

– отримати інформацію щодо оплат та способи їх здійснення;     

– встановити лічильники на облік після повірки чи заміни.    

Читайте також: Енергетики назвали правильний час, коли слід вмикати потужні прилади

Щоб отримати консультацію у ЦКС, треба лише обрати зручний канал комунікації – це може бути месенджер у Facebook, Skype або Telegram. Дізнатися про інші способи можна за посиланням.

Також для клієнтів працює call-centre за тел.: (044) 247-40-40 (8.00-20.00 по буднях).     

Раніше «ВК» писав, що киян закликали до кінця місяця передати показання лічильників води.

Великий Київ у Google News

підписатися