Зокрема, тут можна:
– проконсультуватись з питань нарахувань чи заборгованості за спожиті послуги;
– передати показання лічильників;
– здійснити коригування показань та отримати перерахунок;
– звірити нарахування та розрахунки;
– подати заяву та копії документів для укладання договору реструктуризації боргу;
– замовити дублікат рахунку-повідомлення;
– отримати інформацію щодо оплат та способи їх здійснення;
– встановити лічильники на облік після повірки чи заміни.
Читайте також: Енергетики назвали правильний час, коли слід вмикати потужні прилади
Щоб отримати консультацію у ЦКС, треба лише обрати зручний канал комунікації – це може бути месенджер у Facebook, Skype або Telegram. Дізнатися про інші способи можна за посиланням.
Також для клієнтів працює call-centre за тел.: (044) 247-40-40 (8.00-20.00 по буднях).
Раніше «ВК» писав, що киян закликали до кінця місяця передати показання лічильників води.