Особливості вибору офісних меблів

15:12 04.09.2020

При виборі меблів для офісу потрібно враховувати цілий ряд моментів, які оптимізують приміщення і створять справжній комфорт і робочий настрій співробітників.

Особливості вибору офісних меблів

Вибираючи офісні меблі, в першу чергу орієнтуються на основні вимоги. Вона повинна бути

  • довговічною,
  • міцної,
  • зручною.

Нюанси, які пов’язані зі специфікою діяльності конкретного підприємства – не тема цієї статті. Особливості підбору меблів з урахуванням професійної діяльності фірми розумніше шукати на спеціалізованих форумах.

Столи і стільці як обов’язковий елемент офісного приміщення

Офісний простір ділитися на персональні і загальні зони: на робочі місця співробітників і площа загального доступу. Будь-яка із секцій повинна бути зручною, але в першу чергу потрібно приділити особливу увагу ергономічності робочих зон. Основна умова комфортної роботи офісного співробітника – практичний стіл і зручний стілець або крісло.

Сучасний ринок пропонує різноманітні щодо конструкції і габаритів офісні столи. Прикладом може служити каталог офісних меблів на сайті MebShop.kiev.ua, де можна підібрати такі моделі:

  • прямолінійні,
  • кутові,
  • з надбудовами,
  • трансформери.

Матеріали виготовлення можуть бути найрізноманітнішими – від бюджетних ДСП або МДФ, до стильного скла, металевого каркаса або презентабельного дерева. А комплектація – в залежності від спеціалізації конкретного співробітника. Для кого-то важлива вільна стільниця, а для кого-то – стіл з надбудованим стелажем, полицею для монітора, безліччю ящиків і приставних секцією для CD.

Робочі крісла або стільці, представлені на ринку, також різноманітні – від масивних крісел, обтягнутих натуральною шкірою, до сучасних «крутих» геймерських або зручних стільців економ-класу для персоналу.

При їх покупці рекомендуємо звертати увагу на оббивний матеріал – він повинен бути міцний і легко чиститься. Практичний за все темне забарвлення.

Системи зберігання: полки, пенали, стелажі, шафи

Системи зберігання в офісі поділяються на загальні та індивідуальні. До перших найчастіше ставляться шафи (офісні і для зберігання одягу), пенали та стелажі. Настінні і підлогові полки зазвичай є обов’язковим елементом для організації персонального робочого місця.

Різноманітність пропонованих систем зберігання дозволяє утримувати в порядку як офісне приміщення в цілому, так і кожне робоче місце. В результаті і архівні документи, і папки з поточними матеріалами, і особисті речі співробітників матимуть свою конкретну нішу в робочому просторі.

Великий Київ у Google News

підписатися