Відповідні світлини зявилися в Instagram Граймс, а згодом, їх перезапостив і сам бренд IENKI IENKI.
На опублікованих знімках дівчина одягла світло-рожевий пуховик з квітковим принтом.
Також Граймс виклала світлину у рожевому капюшоні-хустці. На знімку вона тримає сина.
“Hustka Hood можна носити як шапку і як шарф, вона водонепроникна і зігріє вас за допомогою легкого наповнювача з гусячого пуху”, – повідомив в Instagram український бренд.
Бренд IENKI IENKI був заснований у Києві в 2016 році Дмитром Євенко. Його бажанням було створити верхній одяг, який був би модним, але не йшов на компроміси щодо якості та використовував би тільки інноваційні тканини і найсучашніші технології виробництва. Наразі бренд набув шаленої популярності і вже представлений більше ніж в 30 країнах.
До слова, Театр Лесі Українки покаже костюми, створені для вистав впродовж 60 років.