Про це під час щоденного брифінгу повідомив міністр охорони здоров’я Максим Степанов.
Орієнтуючись на запити, які надходять до контакт-центру МОЗ, ми постійно розширюємо його можливості та перелік послуг, які можна отримати з допомогою наших операторів. Багато питань, які вже опрацював контакт-центр, було пов’язано з потребою громадян саме у медичних консультаціях. Через це з метою надання віддаленої консультативної допомоги МОЗ вирішило залучити до роботи у контакт-центрі медичних працівників», — заявив міністр.
Максим Степанов зазначив, що наразі контакт-центром МОЗ вже надано більше 350 медичних консультацій.
Читайте також: Діагностика, лікування, тестування: про що питають у контакт-центрі із протидії COVID-19
Нагадаємо, 2 листопада МОЗ запустив цілодобовий контакт-центр з питань COVID-19, де українців консультують 150 операторів. В перший день вони обробляли по 600 дзвінків щогодини. Номер гарячої лінії МОЗ з питань COVID-19 – 0 800 60 20 19, всі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України безкоштовні. З 26 листопада з’явилась можливість викликати мобільну бригаду до хворих з COVID-19 через контакт-центр МОЗ з протидії коронавірусу.