Обставини змушують нас бути надзвичайно мобільними, іноді це викликає невдоволення філателістів – представниця “Укрпошти”

Автор: Любава Лисичкіна
23:35 07.06.2023

Якщо раніше на розробку нової поштової марки ми витрачали 2-3 місяці, а інколи і пів року, то сьогодні ми можемо бути обмежені місяцем — від ідеї до виготовлення. Приблизно так і було з маркою з першим кораблем.

Обставини змушують нас бути надзвичайно мобільними, іноді це викликає невдоволення філателістів – представниця “Укрпошти”

 Про це розповіла очільниця Управління філателістичної продукції Укрпошти Наталія Мухіна.

За словами Наталії, коли  стали працювати по-новому, то це викликало певне невдоволення у досвідчених філателістів. Адже іноді обставини змушували “Укрпошту” порушувати сталі правила гри. Змінилися і терміни роботи над поштовим випуском, так само як змінився і ритм життя.

“Якщо раніше на розробку нової поштової марки ми витрачали 2-3 місяці, а інколи і пів року, то сьогодні ми можемо бути обмежені місяцем — від ідеї до виготовлення. Приблизно так і було з маркою з першим кораблем. Обставини змушують нас бути надзвичайно мобільними. Проте за цим стоять великі ризики: ризики помилок, неточностей…. Ми маємо бути дуже обережними, бо, як я сказала, поштові марки — це зброя. А зброя потребує обережного поводження, щоб не нашкодити, в першу чергу, собі. Сьогоднішні українські поштові марки — це справжній літопис нашого шляху до довгоочікуваної  Перемоги”, – говорить Мухіна.

Посадовиця також розповіла про нові тенденції з художніми ескізами та авторами марок. За її словами, до війни  “Укрпошта” мала певний пул художників, які розуміли, що таке поштова марка, розуміли специфіку поштової мініатюри. Починаючи з минулого року все частіше компанія звертається до нових у філателістичному середовищі імен.

“Чому так відбувається? За моїми спостереженнями, молоді ілюстратори оперативніше реагують на події і є сміливішими у своїх творчих проєктах. Мало хто з них про це знає, але ми підписані на соціальні сторінки багатьох ілюстраторів та митців України і чекаємо на створення тієї самої роботи, щоб зробити пропозицію відтворити це на поштових марках України. Нам хочеться відкривати нові імена, як для внутрішньої, так і міжнародної аудиторій, адже до українських поштових марок наразі прикута увага усього світу”, – говорить Мухіна

Проте це не значить, що оператор не працює  з нашими “класиками”. Це передусім випуски  “Щедрик” Миколая Кочубея та “Слава Силам оборони і безпеки України! Гвардія наступу” Олександра Охапкіна”. 

Відомо, “Укрпошта” презентувала марку “Гвардія наступу”.

Великий Київ у Google News

підписатися