Обслуговування українською: хто найчастіше порушує закон

09:26 19.01

Приблизно 100 звернень про порушення мовного закону, який зобов’язує обслуговувати клієнтів українською мовою, надійшло протягом 16–18 січня.

Обслуговування українською: хто найчастіше порушує закон

Про це мовний омбудсмен Тарас Кремінь повідомив в ефірі телеканалу «Україна 24». За його словами, частину звернень будуть оформлювати як скарги та вживати заходів держконтролю.

Переважно вони стосуються інтернет-сайтів, реклами, вивісок. Була скарга, що хтось із керівництва ОСББ не хоче спілкуватися українською з жителями будинку. З кожним випадком ми будемо розбиратися та з’ясовувати, відправляти свої рекомендації”, – сказав він.

Кремінь підкреслив, що в Україні кожен громадянин має право отримувати інформацію українською мовою.

І мене ображає, коли громадяни України саботують виконання мовного закону, коли деякі з «політичних туристів» знаходять тисячу й один спосіб обійти закон. Це не прийнятно”, – додав Кремінь.

Читайте також: Ольга Сумська потрапила у мовний скандал: “Туйво, зара…”

Нагадаємо, 16 січня почав діяти закон “Про функціонування української мови як державної”, який зобов’язує усіх надавачів послуг обслуговувати клієнтів і надавати інформацію про товари і послуги українською мовою.

Як повідомлялося, власник кав’ярні посміявся з мови, тепер продає заклад.

Великий Київ у Google News

підписатися
загрузка...