Про це мовний омбудсмен Тарас Кремінь повідомив в ефірі телеканалу «Україна 24». За його словами, частину звернень будуть оформлювати як скарги та вживати заходів держконтролю.
Переважно вони стосуються інтернет-сайтів, реклами, вивісок. Була скарга, що хтось із керівництва ОСББ не хоче спілкуватися українською з жителями будинку. З кожним випадком ми будемо розбиратися та з’ясовувати, відправляти свої рекомендації”, – сказав він.
Кремінь підкреслив, що в Україні кожен громадянин має право отримувати інформацію українською мовою.
І мене ображає, коли громадяни України саботують виконання мовного закону, коли деякі з «політичних туристів» знаходять тисячу й один спосіб обійти закон. Це не прийнятно”, – додав Кремінь.
Читайте також: Ольга Сумська потрапила у мовний скандал: “Туйво, зара…”
Нагадаємо, 16 січня почав діяти закон “Про функціонування української мови як державної”, який зобов’язує усіх надавачів послуг обслуговувати клієнтів і надавати інформацію про товари і послуги українською мовою.
Як повідомлялося, власник кав’ярні посміявся з мови, тепер продає заклад.