Новий “Великий Київ”: дизайн, логотип, мова, домен та фішка з каштанчиком

00:06 09.04

Видання “Великий Київ” змінило дизайн, логотип, мову та назву домена. Також проєкт отримав нову фішку з каштанчиками.

Новий “Великий Київ”: дизайн, логотип, мова, домен та фішка з каштанчиком

Про нововведення розповідає керівник проєкту Ростислав Буняк.

Отже, що змінилося?

Назва домена

Раніше адреса сайту мала транслітерацію з російської назви “Киев”. Вона була отакою: bigkiev.com.ua.

Відтепер доменне ім’я має загальноприйняту у світі транслітерацію. Отаку: bigkyiv.com.ua.

Маємо чітке розуміння, що відмова від російської транслітерації на користь української є одним з головних кроків у фомуванні локального медіабренду.

загрузка...

Мова

Впровадження української – очевидна еволюція медіа в нашій країні. Лиш зазвичай вони стають двомовними: у сайтів з’являється українська версія.

Досвід “Великого Києва” – інший: треба було робити вибір між українською та російською, зважаючи на оптимізацію витратної частини проєкту. Та водночас сумнівів у тому, що сайт має стати українським, не виникало вже давно. Таким є запит авдиторії проєкту. 

У переддень зміни мови, у середу, 8 квітня, ми запустили опитування в нашій Facebook-групі.

“Якщо завтра сайт “Великий Київ” стане україномовним, ви…”

Вражаюча реакція – понад тисячу лайків підтримки та майже тисяча коментарів, в яких тотальна підтримка україномовної версії.

Зверніть увагу: в соцмережі ми вже україномовні. Стали такими на початку 2020 року.

І наш досвід – це кейс усім, хто думає, начебто Київ російськомовне місто. Це не зовсім так. Доведено “Великим Києвом”.

Дизайн

Ми не відкривали Америки, але саме там шукали натхнення! Новий стиль ВК задала дизайнерка Анна Барахтянська. Тепер сайт має “легке” та “світле” обличчя. Це очевидно випливає з нашої специфіки: ключовою є інформація, все інше – дотичне.

Якщо ви зайдете на головну сторінку з комп’ютера чи ноутбука (desktop), то побачите, що вона розділена на три вертикальні частини. 

Ліворуч – стрічка новин. Текстова інформація.

Праворуч – стрічка відеопублікацій. Візуальна інформація.

Посередині – головна новина, а також по три новини з наших рубрик. Чтиво.

Логотип

Зізнаюся, коли я вперше побачив каштанчик з оком, то занервував. Подумалося, ну що за банальщина! “Київ – місто каштанів”, – це спогади з мого дитинства, коли я щодня гуляв парком на Сирці дорогою до школи. 

Але далі… Я зрозумів задум майстра. По-перше, важливі деталі. По-друге, емоції, які можна передавати оком.

Кайф!

Каштанчики намалював креатор Георгій Сагітов. Низький йому уклін за ідею! До речі, ми з Георгієм поспілкувалися після релізу. Він пояснив, чому “кияни – то каштани”

Фішка

Одразу стало зрозуміло, що емоцію читач має лишати в публікаціях. Тому було вирішено інтегрувати кілька основних емоцій на сторінку новини. Роблю скрін:

  • Лайк
  • Ого
  • Сумно…
  • LOL

Подивимося, чи приживеться.

 

Концепт

Каштанчик ідеально підкреслює концепт видання.

“Великий Київ” – це репортер, що візуалізує життя міста.

“Великий Київ” – це fun, оскільки самобутньо висвітлює реальність.

“Великий Київ” хайпує. Але не «смакує» кров.

“Великий Київ” – це про «вчора» і про «завтра». Історія й урбан.

“Великий Київ” – про київську агломерацію, не тільки про столицю.

“Великий Київ” допомагає бізнесу зрозуміти запити містян. А містянам – потреби бізнесу.

“Великий Київ” не любить #зраду, але мусить на неї реагувати.

“Великий Київ” бачить, записує, інформує, рекомендує, прогнозує, коментує, висміює, запитує, критикує, радіє.

Наша зброя – дрон, фотоапарат, SMM, заголовки, гумор.

 

Показники

Нам уже повідомили, що “Великий Київ” став новим лідером на ринку ЗМІ про столицю. Ми обійшли “Наш Київ”, “The Village Україна”, “Інформатор” та інші міські медіа. Найближчими днями має бути опублікований рейтинг на основі унікальних користувачів. Дочекаймося.

Насправді “Великий Київ” ніколи не боявся показати своє найважливіше – це аналітику. Бо там нічого ховати. 

Ось грудень 2019:

690 757 унікальних користувачів. 1 млн 300 тисяч переглядів сторінок.

А це – січень 2020:

874 981 унікальних користувачів. 1 млн 674 тисячі переглядів сторінок.

Лютий:

942 809 унікальних користувачів. 1 млн 756 тисяч переглядів сторінок.

І – березень:

2 млн 208 тисяч унікальних користувачів. 6 млн 465 тисяч переглядів сторінок.

Щоразу звертайте увагу на джерела трафіку. Звідки йдуть люди? З фейсбуку. Плюс прямий трафік.  

Чи багато ЗМІ покажуть рекламодавцеві свої показники? Навряд чи. Та “Великий Київ” готовий до максимальної відкритості.

Спасибі, що ви з нами! Оберіть свого каштанчика нижче 🙂

загрузка...