Новий рік “по-багатому” у Бучі, айдентика для Київщини та підрядник для Гостиного двору – топ-3 новини четверга

Автор: Галина Ворона
21:20 30.12.2021

У передостанній день року, що минає, Гостиний двір отримав виконавця протиаварійних робіт, а Київщина – власний бренд. Натомість Буча здивувала розмахом новорічних приготувань.

Новий рік “по-багатому” у Бучі, айдентика для Київщини та підрядник для Гостиного двору – топ-3 новини четверга

Буча обійшла Київ і майже всі обласні центри за рівнем новорічних витрат 

Цьогоріч на святкування Нового року в Бучі виділили майже сім мільйонів гривень. Це дещо більше, ніж сума, яку витратили на новорічне оздоблення всі інші обласні центри разом взяті, якщо брати до уваги перерахунок на одного мешканця.

Якщо порівнювати з іншими обласними центрами, то Буча перевершила більшість з них, залишивши попереду лише Одесу та Запоріжжя. Але на відміну від обласних центрів, які мають значно більший бюджет, у передмісті Києва, Бучі, живе значно менше мешканців й тому в перерахунку на одного бучанця вартість новорічного декору — майже 113 гривень.

Обрано виконавця протиаварійних робіт в Гостиному Дворі. Роботи обіцяють почати завтра

Протиаварійні роботи в Гостиному дворі буде виконувати ТОВ “Інжинірингова компанія планета буд”.

Роботи мають розпочати вже завтра, 31 грудня. Їх загальна вартість складає 33 млн 203 881 тис грн.

“Точка відліку” для різних туристичних напрямків. Київщина отримала власний туристичний бренд 

Дизайнери White Studio Design розробили туристичну айдентику Київщини.

У логотипі поєднали декілька символів – шестипроменеву зорю. Трипілля, млин та астеріск (книжкову виноску). Саме зірка виконує функцію уточнення та пояснення у творах, розкриття та чіткості у розумінні.

Також для айдентики використовували фірмовий шрифт Kyiv Region Type, розроблений спільно з дизайнером Дмитром Растворцем.

Великий Київ у Google News

підписатися