Про це нагадали у “Київводоканалі”
Що потрібно для цього?
- Роздрукувати заяву, заповнити та підписати її;
- Відсканувати відповідну заяву та інші необхідні документи
- Надіслати усе на електронну пошту;
Фахівці компанії опрацюють документи та підготують договір.
Зазначається, що як тільки епідеміологічна ситуація стабілізується, договір можна буде отримати у найближчому центрі обслуговування споживачів.
Спеціальний перелік необхідних документів та інші деталі щодо укладання договору підготовані для:
- мешканців багатоквартирних будинків;
- мешканців приватних будинків;
Нагадаємо, що через несприятливу епідеміологічну ситуацію у місті Києві з 12 жовтня всі центри обслуговування споживачів “Київводоканалу” припинили особистий прийом абонентів.
Читайте також: Чи можна в столиці пити воду з-під крану – пояснює “Київводоканал”