“Київводоканал” припиняє прийом абонентів – як киянам вирішувати питання

11:29 12.10.2020

Через несприятливу епідеміологічну ситуацію у місті Києві з 12 жовтня всі центри обслуговування споживачів “Київводоканалу” припиняють особистий прийом абонентів.

“Київводоканал” припиняє прийом абонентів – як киянам вирішувати питання

Як повідомляє пресслужба “Київводоканалу”, більшість питань, що стосується роботи підприємства, можна буде вирішити з дому, звернувшись телефоном, електронною поштою або скайпом.

Зокрема, дистанційно можна вирішити такі питання:

  • перерахунок та коригування обсягів постачання холодної води та водовідведення;
  • відкоригувати дані споживача (кількість проживаючих, наявність бойлера та ін.);
  • закрити старі лічильники на основі акту монтажу/демонтажу та акту опломбування);
  • внести дані про нові лічильники;
  • зробити заявку на опломбування/розпломбування лічильника;
  • внести дані про повірку лічильника;
  • передати показники квартирних приладів обліку.

Повний перелік послуг, які можна отримати дистанційно, а також пояснення, можна переглянути за посиланням.

Також на сайті розміщено усі контакти фахівців (скайп, електронка, телефони) Центрів обслуговування споживачів “Київводоканалу”.

Зазначається, що якщо виникають труднощі з використанням сервісів для онлайн-оплат чи передачі показників, пропонуємо переглянути відеоінструкції.

Нагадаємо, під час останньої наради у президента України ухвалено низку важливих рішень з боротьби з епідемію СOVID-19. Зокрема, мова йде про переведення вишів на дистанційку, дочасні канікули у школах, обмеження у “червоних” і помаранчевих зонах, розгортання у Києві та ще двох містах великих інфекційних госпіталів.

Великий Київ у Google News

підписатися