Як ідеться у повідомленні столичної влади, протягом тижня учасники з різних міст України обговорюватимуть проєкти та напрацьовуватимуть пропозиції, які зроблять вулиці безпечними і комфортними для всіх учасників дорожнього руху.
«До участі у літній школі надійшло більше 120 заявок, із яких було обрано 20. Учасниками школи стали працівники транспортних структурних підрозділів муніципалітетів та підприємств житлово-комунального господарства з різних регіонів країни, які мають досвід у розробці генеральних планів населених пунктів, проєктуванні та реалізації проєктів із благоустрою міського простору, велоінфраструктури і планів мобільності. Також серед учасників літньої школи – студенти профільних вищих навчальних закладів», – зазначив заступник голови Київської міської державної адміністрації Олександр Густєлєв.
Разом із іноземними експертами будуть напрацьовані ескізні проєкти частини історичної місцевості Плоске на столичному Подолі з акцентом на вулицях Ярославській, Почайнинській, Волоській, Турівській та Оленівській.
За словами Густєлєва, усі напрацювання будуть передані Департаменту транспортної інфраструктури КМДА для подальшої реалізації в рамках Київської майстерні міста.
До слова, спецтехніку для доріг купували втридорога: посадовці «Київавтодору» можуть сісти в тюрму.