Про це пишуть активісти у спільноті “Київ – велосипедне місто”.
У КП ШЕУ Святошинського району їм повідомили, що жодних дозвільних документів на ці будівельні роботи не видавалося.
Оскільки наразі зафіксовано самочинне будівництво на балансових територіях декількох комунальних підприємств – складено відповідні заяви до Патрульної поліції Києва.
У спільноті нагадують, що ця двостороння велосипедна доріжка згідно з Концепцією розвитку велосипедної інфраструктури, затвердженою Київрадою, є частиною магістрального велосипедного маршруту №5 “Проспект Перемоги – Центр”, влаштована в рамках капітального ремонту проспекту Перемоги у 2016 році. У 2017-2018 під час капремонту шляхопроводу біля станції метро “Нивки” частина велосипедної доріжки шириною 2 метри була виконана мостінням з декоративної бруківки червоного кольору.
Читайте також: Столицею на велосипеді: адреси прокату по районах
До слова, Київ все-таки подовжить Борщагівську лінію швидкісного трамваю до “Палацу спорту”. Разом з трамвайною інфраструктурою прокладатимуть велосипедну.