Не скаржтеся, а пийте. Київводоканал горою стоїть за жовту воду з крана

Автор: Тетяна Сененко
12:57 05.08

Останнім часом почастішали скарги киян на якість води з-під крана, зокрема на те, що вода має жовтуватий колір. На це відреагував «Київводоканал» і запевнив споживачів, що вся вода, яка подається компанією, безпечна з протиепідеміологічної точки зору і відповідає всім вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною»

Не скаржтеся, а пийте. Київводоканал горою стоїть за жовту воду з крана

Про це повідомляє пресслужба «Київводоканалу».

За даними компанії, головна причина зміни кольору води – сезонне погіршення води у джерелах – річках Дніпро та Десна через кліматичні умови. 

«На жаль, різке погіршення якості води в джерелі вплинуло на кольоровість води, саме тому дехто з киян може спостерігати воду жовтуватого кольору. Але такий показник як кольоровість жодним чином не погіршує санітарно-хімічні та бактеріологічні показники води, така вода не є небезпечною для здоров’я та цілком придатна до використання. Зауважимо, що показник кольоровості залишається в межах, дозволених ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», – запевняє «Київводоканал».

Водночас, повідомляється, що «Київводоканал» вже скоригував технологію таким чином, щоб нормалізувати і цей показник (колір води), тож найближчими днями вода у кранах киян має стати прозорішою.

Читайте також: На Троєщині потече брудна вода з кранів – що потрібно знати

«Щодо впливу стану водопровідних мереж на якість води, зазначаємо, що у міських мережах вода майже не зазнає вторинного забруднення. Ми регулярно проводимо промивки мереж і аналізуємо якість води у контрольних точках, тож одразу усуваємо ситуації, які можуть викликати забруднення. Однак на якість води великою мірою впливає стан внутрішньобудинкових мереж, які не знаходяться в зоні відповідальності «Київводоканалу». Згідно із законодавством співвласники багатоквартирного будинку можуть за власним бажанням обрати організацію, яка обслуговуватиме мережі всередині будинку», – зазначив «Київводоканал».

При наявності сумнівів щодо якості води споживачі завжди можуть звернутись до диспетчерської за телефоном (044) 200-73-01 та залишити заявку на відбір проб.

 Нагадаємо, “Київводоканал”і раніше закликав киян пити воду з-під крану – мовляв, вона і краща, і дешевша за бутильовану.

Великий Київ у Google News

підписатися