Те, як сьогодні виглядає вестибюль, можна побачити на фото “ВК”.
Більша частина зали огороджена, що створює певний дискомфорт для пасажирів. Пасажирам з габаритними валізами, а також групам маломобільного населення рекомендується використовувати вхід зі сторони Південного вокзалу для зручнішого доступу, а також ліфти до платформ у західному підземному переході (зі сторони метрополітену).
За даними перевізника, старий ескалатор, який за роки роботи перевіз понад 250 млн пасажирів, буде утилізовано на металобрухт.
Відомо, що на початку лютого тут почнуть встановлювати новий, сучасний та потужний підйомник. Роботи мають завершити до 6 квітня.
Станом на кінець січня на Центральному залізничному вокзалі Києва, де міняють ескалатор, вже частково демонтували старий підйомник: зняли поручні, сходи та декоративну обшивку. Також встановили спеціальний механізм для наступного етапу демонтажу.
Повністю закінчити демонтаж ескалатора та вивезти обладнання планують до 31 січня 2022 року.