Названі 10 дистанційних каналів для вирішення питань щодо послуг Київтеплоенерго

Автор: Вікторія Мілюта
01:25 03.11.2023

Жителям столиці представили 10 дистанційних каналів комунікації для вирішення найпоширеніших питань щодо послуг «Київтеплоенерго».

Названі 10 дистанційних каналів для вирішення питань щодо послуг Київтеплоенерго

Про це повідомляє пресслужба компанії.

Через зазначені канали можна передати показання лічильників, отримати консультацію щодо нарахувань або надіслати необхідні документи.

Споживачів закликають вирішувати питання у сфері ЖКГ дистанційно, обравши будь-який зручний спосіб комунікації: 

• Особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго та на сайті ЦКС – для онлайн-оплати та передачі показань лічильників. 

Месенджер на Facebook-сторінці – для отримання консультацій та передачі скан-копій документів. 

Зворотній зв’язок на сайті ЦКС – для оперативного вирішення питань. 

• Розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення. 

Електронний рахунок для оформлення заявки на підключення до особистого кабінету та отримання онлайн-рахунку.   

• Skype-зв’язок – для консультацій та передачі скан-копій документів.    

Читайте також: Нарахування та перерахунки: у Київводоканалі роз’яснили споживачам, куди звертатися у разі потреби

• Telegram – для консультацій та передачі скан-копій документів.    

• Сall-центр ЦКС за номером (044)247-40-40 – для консультацій та передачі показань лічильників.    

• Безкоштовна телефонна лінія за номером 0-800-404-407 – для передачі показань лічильників з мобільного.    

• Стаціонарні номери телефонів сервісних центрів – для передачі показань лічильників.    

• Розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни, встановлення лічильників та інших сантехнічних послуг.    

Детально ознайомитися з каналами надання послуг жителі столиці можуть за посиланням.

Великий Київ у Google News

підписатися