Про це повідомляє пресслужба Мінвідновлення.
Експерти, що проводили візуальний огляд об’єктів, зафіксували на відео та фото найбільш критичні пошкодження мостів.
Зокрема, було виявлено суцільну корозію балок та головних елементів прогонів, поздовжні тріщини у поверхнях опор з утворенням сталактитних відкладень всередині, руйнування бетону, наскрізну корозію балок у місцях зʼєднання з поперечними вузлами.
За даними міністерства, всі ці пошкодження будуть внесені до акту огляду за результатами перевірки.
Міст ім.Є.Патона та міст Метро мають пропускну здатність 150 тисяч транспортних засобів на добу, високу інтенсивність руху та значний вплив на економіку столиці. Головне завдання – з’ясувати реальний технічний стан цих об’єктів та розробити покроковий план щодо ремонту та утримання мостів”, – кажуть у Мінвідновлення.
Зазначається, що наприкінці серпня Служба відновлення у Київській області оголосить тендер на проєктування реставраційних робіт мосту ім. Є. Патона.
Читайте також: Міст Патона “втомився”: частини конструкції практично розсипаються
Нагадаємо, міст Патона ввели в експлуатацію у 1953 році. І за цей час ремонт здійснювали один раз. У 2004 році на мосту демонтували трамвайні колії і оновили дорожнє покриття. І з того часу поточні ремонтні роботи відбувалися тільки на окремих ділянках мосту. Міст знаходиться в аварійному стані. Раніше повідомлялося, що міст Патона планують реконструювати до 2025 року. Віталій Кличко в одному з інтерв’ю заявив, що молиться щоранку за міст Патона. За словами мера, реконструкція мосту Патона коштуватиме понад 0,5 млрд доларів.