Про це в ексклюзивному інтерв’ю агентству “Інтерфакс-Україна”повідомив президент компанії Олександр Комаров.
За його словами, дозвіл на використання номерів мобільного зв’язку з кодом мережі призначення “77” вже одержано.
“Я добре пам’ятаю цифру, коли ми мігрували в новий білінг – ми переводили до 40 млн номерів (станом на грудень 2023 року “Київстар” обслуговував майже 24 млн абонентів мобільного зв’язку – ІФ-У). Чому така цифра? Через те, що якийсь час ми не відключаємо номери, які “замовкли”, – сказав Комаров.
Президент “Київстару” розповів також про всеукраїнську ініціативу не від’єднувати від мережі людей, які залишилися на окупованих територіях. Реалізувати її планують на рівні регуляторного рішення.
“Проєкт такого рішення наразі НКЕК обговорює з нами – операторами ринку електронних комунікацій. Найімовірніше, цим рішенням буде встановлено певні часові межі, наприклад три-чотири роки. “Київстар” дотримувався такого правила з початку повномасштабного вторгнення за власною ініціативою”, – сказав Комаров.
Відомо, Міноборони запускає застосунок “Резерв+” для оновлення даних онлайн – що потрібно знати.