Як розповів заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Валентин Кульбако у коментарі РБК-Україна, щоб убезпечити пасажирів від потрапляння на колії, метрополітен планує:
- посилити інформування щодо правил поведінки пасажирів на платформі;
- створити додаткові попереджувальні знаки (наліпки) щодо обережності під час очікування поїзда на підлозі платформ окремих станцій, перед обмежувальною лінією;
- посилити візуальний контроль за станом пасажирів на контрольно-пропускних пунктах станцій.
Також у “Київському метрополітені” додатково опрацьовують питання щодо можливості встановлення захисних екранів з урахуванням пасажиропотоків, конструктивних та архітектурно-планувальних характеристик станцій.
Читайте також: Не заступайте за обмежувальну лінію: як проїхатись у підземці і не втрапити у халепу
Нагадаємо, у червні впродовж двох тижнів три людини потрапили під потяг столичного метро. 28 червня 40-річна жінка впала під потяг на станції метро “Золоті ворота”. Вона загинула. 27 червня на станції метро “Університет” під потяг потрапив чоловік. На щастя, він вижив та не отримав суттєвих ушкоджень. 13 червня на станції метро “Контрактова площа” жінка потрапила під потяг і втратила руку.