Ідеться про 54 конструкції окремого суб’єкта господарювання , повідомила начальник Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.
Місто не здійснювало демонтажу конструкцій, які мали чинні документи. Але після завершення строку їх дії на місця, де є обмеження згідно з уже чинними вимогами, документи не видають і не продовжують, а конструкції мають бути демонтовані.
Виявилося, що територія транспортних розв’язок – “це нульова форматна зона, розміщувати там рекламні засоби не дозволяється”.
Правила розміщення рекламних засобів у Києві передбачають наявність п’яти форматних зон, а також розширення нульової зони, тобто тієї, де реклама не може розміщуватися. До нульової зони належать не лише історичний центр міста, а і транспортні розв’язки, низка парків, бульварів тощо. міська влада говорить, що за цими правилами, із територій транспортних розв’язок із 2018 року демонтували близько 2 тис. конструкцій.
“Майже всі конструкції з мостів на транспортних розв’язках уже демонтовано, і відповідні роботи тривають”, – зазначила Поліщук.
До слова, суд відправив під домашній арешт ще одного посадовця метрополітену.