Про це розповів перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник в інтерв’ю ЕП.
Тимчасова дорога з естакади мостового переходу виходитиме в новий тунель під залізничним полотном Київського вузла, яким їздить Kyiv City Express.
Міська влада обіцяє влаштувати транспортний хаб біля зупинки трамвая “Троєщина-2”.
Це дозволить сполучити громадським транспортом Поділ з Троєщиною і Вигурівщиною альтернативним маршрутом. В разі будівництва нової дороги вздовж трамвайних колій до проспекту Романа Шухевича сполучення між Подолом і Троєщиною буде прямим, без необхідності пересадки на трамвай.
Як зазначає видання, чинним проєктом будівництва Подільського мостового переходу передбачено будівництво естакади через залізницю. Ці роботи мали бути виконані ще в 2020 році. Компанія-генпідрядник “Еко-буд-трейд”, яка належить колишньому соратнику Леоніда Черновецького Денису Комарницькому, не змогла побудувати естакаду навіть із затримкою три роки.
Читайте також: Інтервал човникового руху під час ремонту біля метро “Оболонь” буде більшим, аніж біля “Деміївської”
Нагадаємо, за 4 дні до ухвалення рішення про закриття станції Деміївської у КМДА знали про загрозу та проблеми в підземці.