Про загрозу на “Деміївській” знали заздалегідь: хто із заступників міського голови відповідає за транспорт?

Автор: Оксана Тупальська
12:17 27.12.2023

За 4 дні до ухвалення рішення про закриття станції Деміївської у КМДА знали про загрозу та проблеми в підземці. Про це повідомив перший заступник міського голови Микола Поворозник.

Про загрозу на “Деміївській” знали заздалегідь: хто із заступників міського голови відповідає за транспорт?
Світлодіодне освітлення

“Була загроза, було зрозуміло, що є проблема. Ми попередньо вирішили підсилювати тунель всередині без закриття руху, встановити маяки. На жаль, у п’ятницю (12 грудня) довелося ухвалювати екстрені рішення”, – згадав події в інтерв’ю УП Поворозник. 

Заступника мера запитали, хто відповідальний за транспорт у місті, адже до повномасштабного вторгнення активно коментував проблеми метрополітену Костянтин Усов. Проте під час повномасштабного вторгнення останній виїхав на рік на навчання в Америку, а повернувся через півтора роки. 

“Частково відповідає Костянтин Усов, частково – я. Усов був на навчанні в США, за нього виконував обов’язки Володимир Прокопів… Я ж не роботодавець, ми рівноцінні посади займаємо. Є мер, були аргументовані причини, чому він повернувся пізніше”, – сказав Поворозник про Усова. Мовляв: йому про свою відсутність Усов не пояснював.

Рішення про закриття станції ухвалювали за рекомендаціями профільного науково-дослідного інституту, зазначив перший заступник міського голови. Та додав, що рішення не таке просте, “як хтось думає, насправді”:

“Йшла щоденна робота. Коли разом з водою пішов пісок, усім стало зрозуміло, що є негаразди. Вода не є проблемою для метро, там стоять відвідні насоси для відкачки, а пісок – це вже абразивні речі. Під час руху потяга йде вібрація, пісок починає руйнувати безпосередньо тунель… Розглядали два рішення. Перше – закривати. Друге – не закривати, підсилити тунель всередині і перейти, грубо говорячи, у плановий режим”.

Натомість, хто винен в аварії, визначить слідство. Поворозник переконує, що проблеми на станції були задовго до обрання Кличка – під час закладання станції, бо 20 метрів тунелю були “зроблені вручну”:

“Воно ж кожен день експлуатується. Це як двері – тринадцять років вони відчинялися, а в один день виходиш, бац – і ручка відпала… Якщо вина буде доведена, будуть ухвалюватися відповідні кадрові рішення. Як щодо керівника метрополітену, так і щодо керівника департаменту”.

Раніше “ВК” розповідав, що підготовка до ремонту тунелю між станціями метро “Либідська” і “Деміївська” обійдеться міському бюджету у 21 мільйон гривень.

Великий Київ у Google News

підписатися