Будівництво передбачає 4 черги – це створення вулиці та трьох транспортних розв’язок – на її перетині з вул. Колекторною, вул. Проектною та вул. Проектною 2. Підрядник повинен передбачити розміщення пішохідних переходів, велодоріжки з двостороннім рухом, біопереходів, інженерних мереж, зовнішнього освітлення, а також благоустрій та озеленення прилеглої території.
Проектранти моють вирахувати кошторисну вартість будівництва та завершити роботу до кінця 2025 року.
Після тендеру на Prozorro журналісти звернули увагу на те, що розробкою проекту буде займатися організація, яка вперше перемогла у тендерному конкурсі – це ТОВ «Дортранс», зареєстрована в Києві у 2003 році. Водночас, у 2016-2020 рр. серед засновників цієї компанії було МПП “Елтранс”. Ця організація розробляла документацію реконструкції трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу та проект будівництва трамвайної лінії від вул. Старовокзальної до станції метро “Палац спорту” з заїздом на Вокзальну площу.
Питання у столиці мають до замовника будівництва вулиці – КП “Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва”. Бо це КП було так само замовником відомих довгобудів – Подільського мостового переходу та Великої окружної дороги.
Нагадаємо, у мерії обіцяли, що 2023 стане роком оновлення транспорту та відбудови.