Як повідомляється, команда креативників з Києва, яка раніше займалася івентами, рекламою і PR створили власний бренд одягу.
“В нашому розумінні — відсутність доцільності, це пропонувати продукт, який виконує лише одну задачу — бути проданим. Тому для нас бренд одягу, це робочі місця, допомога армії, роялті творцям та меседж у світ”, — кажуть представники бренду Molfar.
Крім того, вони хочуть доносити важливі меседжі про нашу незламність західній аудиторії та допомагати армії.
“Ця ідея виникла тоді, коли стало зрозуміло — щоб надалі отримувати підтримку партнерів треба почати взамін надавити цінність, тому купуючи на 100% локальний український продукт, наші друзі у США, Канаді, або Європі не тільки отримують якість та красу, а ще й докладаються до допомоги Україні”, — наголошують креативники.
Ще однією з цілей команди є розповсюдження витворів українських ілюстраторів та розвиток креативної індустрії України, ознайомлення країн-парнерів із нашою культурою та талановитими митцями.
Відомо, у Києві родина переселенців із Херсона відкрила заклад Verde salad bar.